Our E-D

Daisypath Anniversary tickers

Our W-D

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 2, 2010

Mia Isma Enterprise have been registered

Karier aku sebagai Pensyarah kt sebuah kolej yg di'manage' oleh satu bdn berkanun kt phg telah berakhir. Aku dh letak jawatan sebulan dh. Malas aku bekerja dengan bos yg tak tau menghargai pekerja..yang tak tau ucapkan terima kasih selepas apa yg kita buat untuk organisasi. stress betul keje situ. keje yg banyak bukan masalah tetapi respect tu penting. kita manusia ok..bukan kain alas kaki. ada hti n perasaan. ops sensintip plak aku. so..goodbye kolejku.



SEKARANG ni..dengan semangat baru..aku dah buka satu company. nama dia MIA ISMA ENTERPRISE. Company aku ni tawaran servis katering, wedding planner, supply t-shirt dan baju korporat pun boleh. pada sesipa yang berminat..boleh la drop msg kt aku k? 1st class servis. korg xnyesal punya.

Aku akan jadikan dugaan ini sebagai stepping stone utk aku lebih berjaya suatu hari kelak. doakan kejayaan aku. for my friends yg bnyk menyokong aku dari belakang spt zalyla, mis, hani, nani, kak naz, kak shima, kak nor, dan ramai lagi la yg aku tak sebut. terima kasih bnyk2. Utk mama serta abg2 aku..terima kasih tdak terhingga sbb bnyk support aku dri segi moral dn modal.heee. thanxxxx a lot. love u.

Now my focus is to develop my business. doakan kejayaan aku.bisnes aku cm gmbar kat bwh ni.canteq kan??tgu pe lg..drop msg.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...