Our E-D

Daisypath Anniversary tickers

Our W-D

Daisypath Wedding tickers

Sunday, March 21, 2010

new life, new world, life isnt always easy

Salam. It's already 11.47m. Baru aku teringin nk tulih kat blog ni. Aku sbenarnya bukan pa. Kdg2 mls plak nk online. Broadband slow gila area umh aku nih. Business dh plan but not yet started. Mcam2 jenis bisnes bermain2 di fikiran aku nih. Yg mana satu..idaman kalbu. Hihihi cam nk pilih calon suami plaks. So saper berkenan, isi borang eh?? Heeee...lawak jer la. pressure mmg pressure la sbb duit makin berkurang. Tanggungjawab mkin besar. Keta lgi, loan study lg. Fuh mmg cabaran besar la bagi aku. Katering aku dh start tp nk naik lmbat sbb musim knduri pun dah lepas.




Kalau tgu lagi..alamat makin kering la kocek aku ni. Fikir punya fikir..maybe Allah bagi ilham kat aku utk usahakan satu bisnes yg aku pun baru try. Tapi mmg berkesan korang. Aku bru minum 2 minggu tpi my body weight have been loss 2 kg. Aku tetap leh mkn nasi sehari skali. Bukan aku amalkan extreme diet. Dulu aku ada ambik satu jenis jus ni..tp diet dia extreme. Xthn babe. tp this one..much better. Penah dengar Herbalife??



It's really work. Not only reduce your weight tp shape up tau. Ramai dh tegur ckp aku makin slim. Heeee. Tak pecaya..tgk gmbar bwh ni. Tp bukan aku lar. Org sebelum aku. Hopefully aku pun cmni pasni beberapa bulan ini. Hehe.



Haaaa korg pecaya x? Dia dah ilang 15 kg dalam masa 9 bulan. So tunggu apa lagi..order now. So for those who are interested..boleh drop message kat aku. Jom kuruskan bdn utk kesihatan. Utk kawasan Utara especially Sg Petani, 8hb ni..kat Park Avenue ada sorg Doktor Perubatan nk dtg bgi ceramah pasal Herbalife ni. Come n join me. Doktor ni pun benti jdi Doktor n buat Herbalife ni. Jom pegi. Free babe. Slalu kena byr.

For u guys yang berminat leh drop message kat aku atau boleh add aku kat facebook. Add mieya zara k? K guys jgn lupa support aku. Aku chow dulu. Ngntuk dh ni. Luve u all..Salam.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...