Our E-D

Daisypath Anniversary tickers

Our W-D

Daisypath Wedding tickers

Sunday, March 28, 2010

Confident level increase

Kawan-kawan...aku penah citer kan yang aku penah try satu produk nama Herbalife. Dulu aku bimbang sangat pasal berat badan aku. Macam yoyo diet. Jap naik jap turun. Body pun tak fit. Lembap ja rasa. Nak keluar rumah pun malas. Malu dengan body shape aku. Tetiba satu hari tu aku terjumpa dengan sorang abg ni. Aku nk pi register company aku. Tapi SSM cakap petang baru leh register. Aku pun tunggu la dengan mama. Pastu datang seorang abg ni yang nampak aku cm badan besar ja kot..sebab tu datang kat aku. Hehehee. Memula tak caya..tapi pas aku tgk pic dia yg dulu badan besar sekarang dah kurus..aku pun rasa teruja and try.

Lepas try produk Herbalife ni..wahhh great beb. Memang best la. Body firm..rasa sihat dan bertenaga. Fuiyyooo. Hahaha. Bju-baju yg aku tak leh pakai pun dah leh pakai. Dah fit. Harga cuma RM 159.00 ja sebotol. Untuk sebulan. Nasi leh makan gak tiap-tiap hari. Tu yang best tu. Kalau korang nak dapat lebih info..pegi kat blog ni...www.miaisma2.blogspot.com. Memang worth. Try.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...