Our E-D

Daisypath Anniversary tickers

Our W-D

Daisypath Wedding tickers

Thursday, January 13, 2011

Maskot Upin dan Ipin..Tomei tomei tomei.

Hai semua..saya Upin dan ini adik saya Ipin. Heeee. Comel kan skrip ni?? Aku suka sgt kartun ni. Sangat comel dan menitik beratkan dialog serta kesesuaian suara dgn karakter. Tak mcm sesetengah kartun yg dialog dia dengar cm baca berita jek. Kaku..pergerakan pun slow. Boring. Upin dan Ipin tak..sbb tu la dorang ni fofular sampai luar negara. Kan3.
Geram aku tgk bebudak ni..
Nak di pendekkan cerita..cerita ni baru nk start daa..hihi. Aku dan team marketing kat opis aku nk wat event kat area Gurun. Disebabkan minat yang teramat dengan karekter kartun ni..aku pun bagi cadangan untuk ajak dorang memeriahkan event kami. Mmg gempak abis wei. Not only because the mascot but also our team effort. Thanks to all especially kru-kru yg bukan dalam team marketing yang bersusah payah tlg kitorg cam abg Sham, abg Sam, abg Rizal, Hamzan, kak Ila, Aishah, kak Pah, kak Tina, kak Ani, kak Ta, pakcik Sobri, pakcik Mail, dan ramai lagi la yg mgkin aku terlupa sebut. Thanks sgt2. Love u all so much. Muahhh. hihi.


Ini la team terkuat kat opis aku. Heee. Thanks a lot guys. Sebelah abg pakai cap tu la Azidi. Cam penah tgk kan??
Kami panggil gak adik Azidi (Juara Studio Bintang Kecil musim Pertama) untuk nyanyi. Suara mmg power beb. Tak rugi panggil. Malam mmg meriah sangat2. Orang ramai gila dtg. Aku igt tak de org dah nk dtg sbb waktu Maghrib je, sunyi sepi. Seb baik mlm tu rmai. Sampai ada yg berdiri luar khemah. Thanks to penduduk Taman Ria Mesra sbb memeriahkan majlis kami. Tak caya?? Tgk gambar kat bwh nih.

Beshnyer dpt bergambar dgn maskot. yeaaaaaa.
Rmai nyer org. Event power.
Ramai bebudak nk join program bersama Upin & Ipin
Gempak tak program kita org ni? Tu la aku ckp xcaye..hehe. Ok la kan. Pengalaman menjadikan kita lebih dewasa. Ok lah..aku rase setakat tu je aku nk kongsi citer dgn korang hari ni. Ada keje plak nk wat ni. Ok guys..chow. Salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...