Our E-D

Daisypath Anniversary tickers

Our W-D

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 1, 2011

Saper yang Lahir Bulan Mei??

Lamanya tak update blog ni. Aku cuti minggu lepas. Then banyak plak exhibition. Tak sempat nak update. Ni baru ada masa. Aku nk share dengan korang tentang sesuatu yang menarik perhatian aku. Kawan aku masa kt UiTM, Akma telah mentagged aku di facebook tentang ciri-ciri orang yang lahir pada bulan Mei.

Sebab apa aku excited sangat? Tentula sebab aku dilahirkan dalam bulan Mei. Haha. Korang ni macam tak faham-faham plak. "Rahsia Bulan Kelahiran" ni dikaji oleh pakar motivasi yang sangat aku admire iaitu Dato' Dr. Haji Fadzilah Kamsah. Nak tau cemana perangai aku...jom kita tgk calon2 nya. Heeeee------>

"Degil dan keras hati * Kuat semangat dan bermotivasi tinggi *  Pemikiran yang tajam * Mudah marah apabila tidak dikawal * Pandai menarik hati dan perhatian orang lain * Perasaan yang amat mendalam * Cantik dari segi fizikal dan mental * Tidak perlu dimotivasikan * Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain * Mudah dipujuk * Bersikap sistematik * Suka berangan * Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas dihati orang lain tanpa diberitahu * Bahagian telinga dan leher mudah diserang penyakit * Daya khayalan yang tinggi * Pandai berdebat * Fizikal yang baik * Kelemahan sistem pernafasan * Suka sastera, seni, muzik dan suka melancong * Tidak berapa suka duduk di rumah * Tidak boleh duduk diam * Tidak punya ramai anak * Rajin dan bersemangat tinggi * Agak boros "

Kebanyakan dari ciri-ciri yang Dr. Fadzilah ni cakap..memang sama dengan perangai aku. 89% betul. So, sesapa nk kenal aku lebih lagi, baca la ciri-ciri ni. Hehe. Bulan-bulan yang lain, nti aku try cari. Ok semua..caucinceee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...