Our E-D

Daisypath Anniversary tickers

Our W-D

Daisypath Wedding tickers

Saturday, July 20, 2013

Nak Kurus! Nak Kulit Cantik Flawless! ... "My 1st Trial"

Hai uollz. Assalamualaikum Warahmatullah,

Semua wanita di Malaysia sekarang ni nak kurus dan kulit flawless kan. Cam aku la. Bak kata org Kedah, lambat lepa ja orang iklan, mesti nak beli. Berapa RM dah aku abis sebab ni. Rugi duit je rasa kadang-kadang tapi sebab nak cantik kan? Cantik ke I? Hikhik perasannnn sangat. Cantik kan subjektif, lebih utama untuk kesihatan. Dah macam-macam produk aku try. Kadang-kadang macam tak rasa apa-apa je. Frust, tapi aku keep going, don't simply quit sebab kita kena berusaha sampai dapat jumpa dengan produk yang sesuai dan efektif. Finally I found it. Produk apa tu ye? Jeng..jeng..jeng...surprise.

Please click read more

Sabar-sabar..ni nak bagitau la ni. Produk Shaklee u olls. Actually dah lama aku dengar brand Shaklee ni. Since I was 12 years old, aku dh pernah dengar. Tapi tak pernah la try kan. Nak dijadikan cerita, my friend deliver her cute baby dan guna produk ni. Testimonial dia memang best je aku tengok. Memula tak interested sangat. Dah lama-lama aku pun teringin nak try. Aku try produk Lecithin, Herblax dengan ESP. Waaaaaa memang best la korang. Badan berpeluh-peluh sebab dia burn lemak. Cepat je peluh kalau aku bergerak sikit. Badan pun rasa ringan. Ke toilet pun senang  sangat. Lega perut aku rasa.





Terbaru aku try GLA Complex dan Vit-C. GLA Complex untuk masalah wanita, period pain. Vit-C untuk kulit. Baru je try u ollss, kulit aku rasa lembut je. Ha apa lagi, aku pun nk share dengan kawan-kawan gak pasal kelebihan produk Shaklee ni. Aku pun jadi member. So sesaper nk produk ni, boleh la consult dengan aku. Even aku baru lagi tapi aku boleh closely consult korang kan sebab customer belum ramai. Cecey. Aku bagi Hot Prize tau.  For FB friends, boleh check this blog. For my readers, boleh add my FB, Mia Isma ok. Nanti aku update testimonials diri sendiri k. Tgggguuuuu. Ok you olls, nak pi solat jap. Nanti sambung lagi ye.

Wasalam.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...